Tuesday, September 11, 2007

KL သို႕အလည္တစ္ေခါက္ - ၄

ကဲဗ်ာ။ တစ္ျခားဟာေတြ အသာထားၿပီး KL ကိုပဲ ဆက္သြားရေအာင္။

ရထားက ျဖည္းျဖည္းပဲ ေမာင္းပါတယ္။ အျပင္မွာကေတာ့ မိုးက ရြာလိုက္ ရပ္လိုက္ပါပဲ။ ေနရာကြက္ၾကား ရြာေနတာ ျဖစ္မယ္လို႕ပဲ ခန္႕မွန္းရပါတယ္။ သီခ်င္းနားေထာင္ခ်င္ေနေပမယ့္ ဖုန္းက battery က ကုန္လုနီးပါး ျဖစ္ေနတာနဲ႕ အသာေလး switch-off လုပ္ၿပီး အိတ္ထဲထည့္ထားလိုက္ရပါတယ္။ ေတာ္ၾကာ မနက္ အေရးေပၚ ဆက္စရာႀကံဳတဲ့အခ်ိန္ battery ေဒါင္းသြားမွ ဒုကၡရယ္။ ငစေနလဲ ပါလာတဲ့ စာအုပ္ေလးဖတ္လိုက္၊ ဘီစကြတ္မုန္႕ေလး စားလိုက္ ေရေလးေသာက္လုိက္ လုပ္ေနေပမယ့္ ည ၁ နာရီေလာက္ေရာက္ေတာ့ မ်က္လံုးက ဘယ္လိုမွ ဖြင့္မရေတာ့တာနဲ႕ အိပ္ဖို႕ ဆံုးျဖတ္လိုက္ရပါတယ္။ ရထားက အခ်ိန္စာရင္းအရ ငစေနဆင္းမယ့္ဘူတာကို မနက္ ၆း၁၈ မွာ ၀င္မွာမို႕ လက္ပတ္နာရီမွာ ၅း၄၅ alarm ေပးထားလိုက္ၿပီး စိတ္ခ်လက္ခ် အိပ္လိုက္ပါေတာ့တယ္။ မနက္ နာရီ alarm သံၾကားလို႕ ႏိုးေတာ့ ကိုယ္စီးတဲ့့ တြဲတစ္တြဲလံုး ဘယ္သူမွ မထၾကေသးပါဘူး။ အျပင္မွာေတာ့ လင္းစျပဳေနပါၿပီ။ မၾကာခင္မွာပဲ ရထားက အရွိန္ေႏွးလာၿပီး ဘူတာတစ္ခုကို ၀င္ပါတယ္။ နာမည္ကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ Seremban လို႕ ေရးထားတာနဲ႕ ငစေန ဆင္းရမယ့္ ဘူတာမဟုတ္ေသးဘူးဆိုၿပီး အသာ ထိုင္ေနလိုက္ပါတယ္။

မနက္ ၆း၂၀ ရွိသြားပါၿပီ ရထားႀကီးကေတာ့ သြားလုိ႕ေကာင္းတုန္းပါပဲ။ ငစေန႕ စိတ္ထဲမွာေတာ့ ... အင္းေပါ့ေလ ... နည္းနည္း ေနာက္က်တာ ျဖစ္မွာေပါ့လို႕ ေတြးမိပါတယ္။ ၆း၃၀ ... ၆း၄၀ ေလာက္က်ေတာ့ ငစေန စိတ္ပူလာပါတယ္။ ကိုယ္ဆင္းရမယ့္ ဘူတာမ်ား ေက်ာ္သြားၿပီလားလို႕ စိတ္ထဲက ေတြးမိပါတယ္။ ရထားေပၚက လူေတြကေတာ့ အိပ္တဲ့သူက အိပ္တုန္း။ တစ္ခ်ိဳ႕လဲ ေျခဆန္႕လက္ဆန္႕ ... အိမ္သာသြားတဲ့သူကသြား နဲ႕ သူတို႕ကေတာ့ ပံုမွန္အတိုင္းလိုပါပဲ။ ငစေန စီးတဲ့ရထားက Singapore - Kuala Lampur Night Express train ပါ။ KL မွာ ဂိတ္ဆံုးပါတယ္။ ငစေန ဆင္းမယ့္ဘူတာက KL မေရာက္ခင္ ၁ ဘူတာအလို Kajang ဘူတာပါ။ KL နဲ႕ 20 Km ပဲ ေ၀းပါတယ္။ တစ္ကယ္လုိ႕ ဘူတာေက်ာ္သြားရင္ေတာင္မွ အခု ခုတ္ေနတဲ့အရွိန္နဲ႕ဆိုရင္ KL ကို ေရာက္ဖို႕ေကာင္းေနၿပီမို႕ KL ကိုမ်ား ေက်ာ္ၿပီးေတာ့ Ipoh ဘက္အထိ ဆက္္သြားေနၿပီလားလို႕ လန္႕သြားမိပါတယ္။ တစ္ကယ္ ဟုတ္တယ္ဆိုရင္ေတာ့ Ipoh မွာပဲ ဆင္းၿပီး Telok Intan မွာေနတဲ့ အစ္မကိုပဲ ဖုန္းဆက္ၿပီး လာေခၚခိုင္းရ ေကာင္းမလား ဘာလားနဲ႕ စိတ္ထဲမွာ ေယာက္ယက္ေတြ ခတ္ကုန္ပါေတာ့တယ္။


Map of Malaysia and the rail-road across Malay Peninsula

အဲဒီအခ်ိန္မွာပဲ ရထားႀကီးက ဥၾသတစ္ခ်က္ဆြဲၿပီး အရွိန္ေလွ်ာ့လိုက္ပါတယ္။ ေနာက္တစ္ဘူတာ ၀င္ခါနီးပါၿပီ ... နာမည္ကို ကမန္းကတန္း ဖတ္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ... ဟုတ္ကဲ့ Kajang Station ပါခင္ဗ်ာ။ အဲဒီေတာ့မွပဲ ငစေန႕ရင္ထဲက အလံုးႀကီး ျပဳတ္က်သြားပါေတာ့တယ္။ အခ်ိန္ကေတာ့ မနက္ ၆း၄၇ ပါခင္ဗ်ာ။ ၂၉ မိနစ္တိတိ ေနာက္က်ပါတယ္။ ခရီးသည္ေတြကေတာ့ ရထားေနာက္က်တာကို အဆန္းမဟုတ္သလိုပဲ လုပ္စရာရွိတာလုပ္ၾက၊ ဆင္းတဲ့သူဆင္း အိပ္တဲ့သူ အိပ္ပါပဲ။ ဘူတာထဲက ထြက္လာေတာ့ အျပင္မွာ ငစေန သိတဲ့သူ တစ္ေယာက္မွ မရွိပါဘူး။ လာသာလာခဲ့ပါ ... ငါက်ိန္းေသေပါက္ လာႀကိဳပါ့မယ္ လို႕ အာမဘေႏၱခံထားတဲ့ အစ္မ၀မ္းကြဲေရာ ... သူ႕အေမ၊ ငစေန႕အေဒၚေရာ ... ဘယ္သူမွ မရွိပါ။ အဲဒါနဲ႕ပဲ အိတ္ထဲက ဖုန္းကို ျပန္ထုတ္ၿပီး switch-on လုပ္၊ ငစေန႕ အေဒၚ ဖုန္းကို လွမ္းေခၚလိုက္ေတာ့မွ ... သားေရ ... ခဏေစာင့္ဦး၊ အန္တီ အိမ္ခဏျပန္ေနလို႕။ ေနာက္ ၅ မိနစ္ဆိုေရာက္မယ္ လို႕ အန္တီက လွမ္းေျပာပါတယ္။ ၅ မိနစ္ေလာက္ အၾကာမွာပဲ ငစေန႕ေရွ႕နားကို Proton Wira မီးခိုးေရာင္ေလး ထိုးရပ္လာလို႕ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ အန္တီကိုယ္တုိင္ ကားေမာင္းၿပီး ငစေန႕ကို ျပန္လာေခၚတာ ျဖစ္ေနပါတယ္။ အဲဒီေတာ့မွ အန္တီက သူ မနက္ ၆ နာရီကတည္းက ေစာင့္ေနတဲ့အေၾကာင္း ၆ နာရီခြဲေလာက္ က်ေတာ့မွ ဘူတာက ၀န္ထမ္းကိုေမးၾကည့္ေတာ့ ေနာက္က်ဦးမယ္ဆိုတာနဲ႕ အိမ္ခဏျပန္ၿပီး သမီးႀကီး ကို ရံုးလိုက္ပို႕ေပးေနရေၾကာင္း အခု သူ႕ရံုးကေန တစ္ဆက္တည္း ၀င္ေခၚတာ ျဖစ္ေၾကာင္း ရွင္းျပပါတယ္။

No comments: