ငစေနတစ္ေယာက္ ခရီးသြားမွတ္တမ္းမ်ားကို ဖတ္ရတာ အေတာ္၀ါသနာပါေလသည္။ ကင္း၀န္မင္းႀကီးရဲ႕ အဂၤလန္သြားမွတ္တမ္း ကစလို႕ အန္တီ ပတၱျမားခင္ ရဲ႕ မမေရ ဆိုၿပီး အစခ်ီတတ္တဲ့ “သႏၱာစမ္းမွ အလြမ္းစာ”၊ မနန္းစိုး ရဲ႕ ခရီးသြားမွတ္တမ္းမ်ား အဆံုး အကုန္ဖတ္ေလ့ရွိသည္။ သေဘာအက်ဆံုးကေတာ့ ဗိုလ္ဗကိုရဲ႕ “ေယးလ္တကၠသိုလ္ခရီးသည္” ႏွင့္ ဗိုလ္ဗလ၏ “လြတ္လပ္ေရးခရီးတစ္ေထာက္”။ ခရီးသြားမွတ္တမ္း ဖတ္ရတာ ေရးသူ ေတာ္လွ်င္ေတာ္သလို စာဖတ္သူကိုယ္တိုင္ ထိုေနရာသို႕ ေရာက္ေနသလို ခံစားရေစသည္။ ငစေနလဲ အားက်မခံ ေရးၾကည့္ဦးမွ လို႕ အားခဲထားတာ ၾကာၿပီ။ ဒါေပမယ့္ ဦးအရိုင္းတို႕ ပ်က္လံုးလိုေပါ့ “က်န္းမာေရးကလဲမေကာင္း၊ က်န္းမာေရးေကာင္းျပန္ေတာ့လဲ လုိအင္ဆႏၵက မျပည့္” ဆိုတာလိုမ်ိဳး ခရီးက ထြက္ခဲသည္။ ထြက္မယ့္ထြက္ေတာ့လဲ အလုပ္ကိစၥေတြႏွင့္သာ ဆိုေတာ့ ဘာမွ မွတ္တမ္းမွတ္ရာ မက်န္။ ၿပီးခဲ့တဲ့ လကေတာ့ Malaysia ႏိုင္ငံ Kuala Lampur ၿမိဳ႕ကို အလည္တစ္ေခါက္ ေရာက္ခဲ့သည္။ ကိုယ္ေရးကိုယ္တာ ကိစၥ နဲ႕ အလည္အပတ္နဲ႕ ေပါင္းၿပီး ခရီးထြက္တာျဖစ္လုိ႕ မွတ္တမ္းေလးတစ္ခုေတာ့ ေရးလိုက္မဟဲ့ လို႕ အားတင္းမိသည္။ အစ္မေမၿငိမ္းလို ဘယ္စာေစာင္ကမွ လက္မခံလဲ ကိုယ့္ blog ထဲကိုယ္တင္မွာေပါ့ လို႕ေတာ့ စိတ္ပိုင္းျဖတ္ထားရသေပါ့။ (မႏိႈင္းေကာင္း မႏိႈင္းရာေတြ သြားႏိႈင္းေနျပန္ၿပီ။ အစ္မစာေတြက ေကာင္းလြန္းလို႕ စာေစာင္ေတြက လက္မခံရဲတာ။ နင္ေရးတာက ဘာမို႕လို႕တုန္း)။
ငစေနတစ္ေယာက္ ဒီခရီးကိုသြားဖို႕ အေတာ္ေလး စိတ္အားထက္သန္မိေလသည္။ အားသန္ဆို တစ္သက္လံုးေနမွ တစ္ေခါက္သာ ေတြ႕ဖူးေသာ အေဒၚႏွင့္ အစ္မ၀မ္းကြဲ ၄ေယာက္ကို ေတြ႕ရမည္က တစ္ေၾကာင္း၊ ပထမဆံုး ကိုယ္တစ္ေယာက္တည္း သြားရမည့္ခရီး ျဖစ္သည္ကတစ္ေၾကာင္း၊ အေတာ္ေလး စိတ္လႈပ္ရွား ေနမိသည္။ မသြားခင္ တစ္လေလာက္ကတည္းက ႀကိဳတင္၍ ရထားလက္မွတ္ကို online မွ ႀကိဳတင္ ၀ယ္ယူထားျခင္း၊ လိုအပ္မည္ထင္သည့္ ပစၥည္းမ်ား ၀ယ္ယူစုေဆာင္းျခင္းတို႕ႏွင့္ မအားလပ္ရေအာင္ ရွိေနေလသည္။ တစ္ကယ္တမ္းက်ေတာ့ ငစေနဆိုတာ ဘာမို႕တုန္း ... သူငယ္ခ်င္းမ်ားက “ရဲ၀င္း” ဟု အႏြတၱသညာ ခ်ီးျမွင့္ခံထားရတဲ့ေကာင္ပဲဟာ ... မလြဲပဲ ဘယ္ေနပါ့မတုန္း။ ပထမဆံုးအလြဲက ရထားလက္မွတ္ထုတ္ဖို႕ ေမ့ျခင္းျဖစ္ေလသည္။ သတိရလို႕ booking confirmation ကိုထုတ္ၾကည့္ေတာ့ လက္မွတ္ထုတ္ရမယ့္ ေနာက္ဆံုးရက္က ေက်ာ္ေနၿပီ။ ရထားဘူတာကို ကမန္းကတန္း ဖုန္းဆက္ေတာ့ မရေတာ့ပါတဲ့။ သြားမယ့္ရက္မွ လက္မွတ္၀ယ္ၿပီး စီးသြားပါ ဆိုၿပီးေတာ့ပဲ အေၾကာင္းျပန္ပါတယ္။ ရံုးက ခြင့္ယူလိုက္တာက ဗုဒၶဟူးေန႕ကေန တနဂၤေႏြေန႕အထိပါ။ ဒါေပမယ့္ အဂၤါေန႕ ညေန ရံုးဆင္းတာနဲ႕ သြားမယ္ဆိုၿပီး ရည္ရြယ္ထားတာေၾကာင့္ ရံုးဆင္းတာနဲ႕ လက္မွတ္၀ယ္ဖို႕ Tanjong Pagar မွာရွိတဲ့ KTM Railway Station ကို တန္းေျပးရပါတယ္။ ရထား အခ်ိန္စာရင္းအရေတာ့ SG ကေန ည ၁၀း၃၀ မွာ ထြက္တဲ့ ရထားက JB ကို ည ၁၁း၃၅ မွာ ၀င္မွာျဖစ္ၿပီး အဲဒီကေန KL ကို ေနာက္ေန႕မနက္ ၆း၃၅ မွာ ၀င္မယ္ လို႕ ေရးထားပါတယ္။
Singapore ကေန KL အထိကို ရထား တိုက္ရိုက္ ေပါက္ပါတယ္။ တစ္ရက္ကို အနည္းဆံုး ၃စီး ပံုမွန္ထြက္ေလ့ရွိသည္။ ငစေန႕ ခရီးစဥ္က Singapore တစ္ဖက္ကမ္း Johor Baru ကို ကားနဲ႕သြားၿပီး JB ကေနတစ္ဆင့္ ရထားေျပာင္းစီးရန္ျဖစ္ေလသည္။ JB ကို ေရာက္ဖူးခ်င္တာက တစ္ေၾကာင္း၊ ရထားကို JB ကေန စစီးရင္ လက္မွတ္ေစ်းက တစ္၀က္ေလာက္ သက္သာတာက တစ္ေၾကာင္း ျဖစ္ေလသည္။ KTM Station ကိုေရာက္ေတာ့ ျပႆနာတက္ေတာ့သည္။ JB မွ ငစေန႕ အေဒၚေနေသာ Kajang (KL မေရာက္မီ တစ္ဘူတာအလို) အထိ လက္မွတ္ေပးပါ ဆိုေသာအခါ S$27 က်ပါသည္ ဟုဆိုေလသည္။ ငစေန online မွာ booking လုပ္တုန္းကေတာ့ RM27 (S$12) သာ။ ယခု ၂ ဆေက်ာ္ကြာေနေသာအခါ ငစေန complaint တက္ေတာ့သည္။ လက္မွတ္ေရာင္းက အဲဒီေစ်းနဲ႕လိုခ်င္ရင္ JB Station ကေန ၀ယ္စီးပါဟု အႀကံျပဳေလသည္။ ၾကားရက္မို႕လို႕ လက္မွတ္မရမွာ မပူပါနဲ႕။ ရထားက အေခ်ာင္ႀကီးပါ ဟု အားေပးေလေသာအခါ ငစေနလဲ သူ႕အႀကံအတိုင္း လိုက္နာရန္ သေဘာတူရတာေပါ့။ ဒါေပမယ့္ ဆရာသမားက Ticket counter က ည ၉ နာရီ ပိတ္မွာမို႕ အမွီသြားရန္လိုေၾကာင္း ထပ္ကြန္႕ေသာအခါ ငစေန ဗ်ာမ်ားရေတာ့သည္။ နာရီၾကည့္္လိုက္ေတာ့ ၆း၁၅။ ငစေန ဘတ္စ္ကား မေစာင့္ႏိုင္၊ အိမ္ကို Taxi တစ္စီးတားၿပီး လစ္ရေတာ့သည္။ SG မွာ ညေန ၅ နာရီခြဲမွာ ၇ နာရီခြဲၾကားအခ်ိန္မွာ တစ္ကယ့္ rush hour ျဖစ္ေလသည္။ ငစေနတစ္ေယာက္ ျမန္ခ်င္ပါတယ္ဆိုမွ traffic jam ၾကားထဲတြင္ ပိတ္မိၿပီး ပံုမွန္ ၁၅ မိနစ္ခန္႕သာ ၾကာရမည့္ခရီးကို နာရီ၀က္ေက်ာ္ ကားေပၚမွာ ထိုင္လုိက္ရေလသည္။
Woodlands MRT Station & Regional Interchange
950 Cross border service at Woodlands regional interchange
Causeway bridge that connect Singapore with mainland Asia
အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့ ၆း၄၀။ ဘာမွမစဥ္းစားႏိုင္၊ ေရကို ကမန္းကတန္းခ်ိဳး တနလၤာေန႕ ညကတည္းက ျပင္ထားေသာ အထုတ္အပိုးကို ေကာက္ဆြဲဲၿပီး အိမ္ႏွင့္ မလွမ္းမကမ္းရွိ MRT Station ကို ေျပးရေတာ့သည္။ MRT စီး၍ မေလးနယ္စပ္နားရွိ Woodlands အထိသြား။ ထိုမွတစ္ဆင့္ မေလးနယ္စပ္ကို ျဖတ္သြားေသာ 950 CBS (Cross Border Service) ကိုထပ္စီးလွ်င္ Woodlands checkpoint သို႕ ေရာက္ေလသည္။ Woodlands checkpoint သို႕ေရာက္ေသာအခါ ည ၈း၃၀။ ကမန္းကတမ္း Immigration counter မွာ တန္းစီ၊ အထြက္ျပၿပီး၊ ICA ရံုးအျပင္သို႕ေရာက္ေသာအခါ ငစေန တိုင္ပတ္ေတာ့သည္။ အထြက္ဘက္တြင္ မေလးႏွင့္ စကၤာပူၾကားကို ဆက္ထားေသာ တံတားကိုေက်ာ္ရန္ ေစာင့္ေနေသာ ကားမ်ားမွာ အမ်ားႀကီး ဘယ္ကားေပၚ တက္လို႕တက္ရမွန္းမသိ။ ေနာက္ဆံုး ေမာင္ေပါက္က်ိဳင္းထံုး ႏွလံုးမူကာ ေတြ႕သမွ်လူ ေလွ်ာက္ေမးရေတာ့သည္။ ပထမ Automatic Machine Pistol ကိုယ္စီကိုင္ၿပီး ခန္႕ခန္႕ႀကီး ရပ္ေနၾကေသာ စကၤာပူ ရဲမ်ားကို သြားေမးေတာ့ ဟိုဘက္မွာ ဟု လမ္းညႊန္သျဖင့္ သူတို႕ ညႊန္ျပရာ ဘက္ကို ေျပးရေတာ့သည္။ အခ်ိန္က ၈း၅၀။ ေတြ႕ရာ ကားတစ္စီးေပၚ (170 CBS) ေကာက္တက္ၿပီးေတာ့မွ ဒီကားက ကိုယ္သြားခ်င္တဲ့ေနရာ ေရာက္မေရာက္ ေဘးကလူကို ေမးရေတာ့သည္။ သေဘာေကာင္းေလေသာ စကၤာပူႏိုင္ငံသား မေလးလူမ်ိဳးက ငစေန သြားခ်င္တဲ့ေနရာ ေရာက္ေၾကာင္း confirm လုပ္ေလသည္။950 Cross border service at Woodlands regional interchange
Causeway bridge that connect Singapore with mainland Asia
ဆက္ရန္ .....
No comments:
Post a Comment